Dnes tu pro vás máme pohled do zákulisí naší firemní kuchyně. Zajímá vás, jak se „peče“ AMPER a jaký je náš recept na úspěšný veletrh? Tak čtěte dál.
Doba přípravy: 3 měsíce
Počet strávníků: nepočítaně
Kuchař: FOXON s.r.o.
Co potřebujete:
- 1 stánek
- 4 panely s produkty
- 1 rozšířenou realitu
- katalog, jaký svět neviděl
- tunu marketingových materiálů
- 1 bar
- hektolitry piva, vína a nealka
- plnou lednici dobrot
- vagón odhodlání
- bazén nadšení
- velehoru energie
- tým lidí se zápalem
Postup přípravy:
Navrhněte koncept nového katalogu a rozhodněte, jak bude váš letošní stánek vypadat a co vlastně chcete návštěvníkům ukázat. Vývojářům dejte na starost vytvoření nové aplikace rozšířené reality a technikům stavbu předváděcích panelů. Marketing průběžně tvoří nový katalog a připravuje reklamní předměty a další nezbytné materiály na stánek. Back office se postará o dostatečné zásoby pití i jídla a řeší organizační záležitosti. Obchodníci pilují, šperkují a koření své znalosti o produktech. Ostatní se připravují na nápor v době veletrhu, kdy v zázemí firemní kuchyně budou muset zastat hladký průběh fungování společnosti.
Několik dnů před veletrhem připravte tiskárně pár infarktových situací díky posouvání termínu zaslání tiskových podkladů k nové edici katalogu. Vývojáři nespí, protože se dnem i nocí věnují vyšperkování aplikace do dokonalosti. Technici sice spí, ale většinou na gauči v kanceláři poté, co ve dvě ráno po několikáté přemontovali stojany. Marketing a back office už ani neví, kdy je víkend a kdy pracovní den, firma zkrátka ve dnech před AMPERem žije 24/7.
Způsob servírování:
Připravte si tým 12 zaměstnanců, který bude firmu na veletrhu reprezentovat. Právě oni budou po celou dobu veletrhu servírovat návštěvníkům stánku lahůdky, které jste pro ně připravili. Zasvěceně pohovoří o předkrmech z oblasti bezdrátové komunikace, doporučí hlavní chod v podobě vzdálené správy nebo průmyslové komunikace a nezapomenou nalákat na sladkou tečku na závěr – příběh rozšířené reality.
A jaký je výsledek?
- 4 veleúspěšné dny na veletrhu
- 2 přednášky na odborném fóru
- 5 prohlídek stánku v rámci AMPER Tour
- 500 rozdaných katalogů a nespočet dalších materiálů
- 980 fotek
- přes 1300 zhlédnutí našeho videa z veletrhu
- téměř 100 litrů vypitého piva
Za nás výborná bilance! FOXON stánek byl v záplavě všudypřítomné bílé doslova černou perlou veletrhu. Nebojíme se dělat věci jinak a je vidět, že se vám to líbí!
Děkujeme všem, kteří se za námi přijeli podívat. A s těmi, kteří to nestihli, se snad uvidíme příští rok!